Principles of advertising & IMC / Tom Duncan.

By: Duncan, Tom
Material type: TextTextPublisher: New York : McGraw-Hill, 2005Edition: 2nd edDescription: 774 p. : illISBN: 0071111182Subject(s): Brand name products -- Marketing -- ManagementDDC classification: 658.827 Call number: 658.827 Du911P 2005 Online resources: สารบัญ.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Date due Barcode
หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai /  Eng หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ
General Book/5th Flr.
658.827 Du911P 2005 (Browse shelf) 1 Available 1000369020

060623

Duncan, Tom. (2005). " Principles of advertising & IMC." New York : McGRAW-HIL.

There are no comments on this title.

to post a comment.