ผลิตภัณฑ์ใหม่ การตลาดและการพัฒนา = (Record no. 99703)

000 -LEADER
fixed length control field 02161nam a2200301 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field vtls000100904
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MTX
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20190802095928.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 120220s2552 th 000 0 tha d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9789740324010
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE]
Level of rules in bibliographic description 201901241422
Level of effort used to assign nonsubject heading access points staff
Level of effort used to assign subject headings 201509170054
Level of effort used to assign classification VLOAD
Level of effort used to assign subject headings 201205180912
Level of effort used to assign classification naphatsaporn
Level of effort used to assign subject headings 201205051223
Level of effort used to assign classification nutakun
-- 201202201254
-- nutakun
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency RMU
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658.575
Item number ธ371ผ 2552
093 ## -
-- dept11
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ธีรกิติ นวรัตน ณ อยุธยา.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title ผลิตภัณฑ์ใหม่ การตลาดและการพัฒนา =
Remainder of title New product : marketing and development /
Statement of responsibility, etc. ธีรกิติ นวรัตน ณ อยุธยา.
246 30 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title New product : marketing and development.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. กรุงเทพฯ :
Name of publisher, distributor, etc. สำนักพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย,
Date of publication, distribution, etc. 2552.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 161 หน้า.
505 0# - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note ความรู้เบื้องต้นผลิตภัณฑ์ใหม่ -- ปัญหาและปัจจัยแห่งความสำเร็จในการพัฒนาผลิตภัณฑ์ใหม่ --นวัตกรรมและพัฒนาผลิตภัณฑ์ใหม่ -- ภาพรวมของกระบวนการพัฒนาผลิตภัณฑ์ใหม่ --การวางแผนกลยุทธ์สำหรับผลิตภัณฑ์ใหม่ --การสร้างแนวความคิด.
518 ## - DATE/TIME AND PLACE OF AN EVENT NOTE
Date/time and place of an event note 120220
590 ## - LOCAL NOTE (RLIN)
Local note ธีรกิติ นวรัตน ณ อยุธยา. (2552). ผลิตภัณฑ์ใหม่ การตลาดและการพัฒนา. กรุงเทพฯ : สำนักพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การจัดการการตลาด.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การตลาด.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element ผลิตภัณฑ์ใหม่.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng
Holdings
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Permanent Location Current Location Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Total Checkouts Total Renewals Full call number Barcode Date last seen Date last checked out Copy number Price effective from Koha item type
      Available for Loans สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ หนังสือทั่วไป/ชั้น 3 12/02/2019 145.00 5 9 658.575 ธ371ผ 2552 1003150920 11/03/2021 06/02/2021 2 12/02/2019 หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng
      Available for Loans สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ หนังสือทั่วไป/ชั้น 3 12/02/2019 145.00 6 9 658.575 ธ371ผ 2552 1003148397 17/03/2020 29/01/2020 1 12/02/2019 หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng