กลยุทธ์การวางแผนการตลาด = (Record no. 122603)

000 -LEADER
fixed length control field 02540nam a2200265 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field vtls000124190
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MTX
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20211202161835.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 180423s2560 th a 000 0 tha d
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE]
-- 201804231441
-- nuntnapas
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency RMU
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658.8
Item number ช843ก 2560
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name โชติมา ไชยวงศ์เกียรติ.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title กลยุทธ์การวางแผนการตลาด =
Remainder of title Marketing planning strtegy /
Statement of responsibility, etc. โชติมา ไชยวงศ์เกียรติ.
246 31 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Marketing planning strtegy
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. นครราชสีมา :
Name of publisher, distributor, etc. คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา,
Date of publication, distribution, etc. 2560.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 177 หน้า :
Other physical details ภาพประกอบ.
505 0# - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note สารบัญ : การวางแผนการตลาดและแผนธุรกิจ -- กลยุทธ์ส่วนประสมทางการตลาด -- การแผนการตลาด -- กลยุทธ์การแข่งขันสำหรับผู้นำผู้ท้าชิงผู้ตามและธุรกิจรายย่อย -- การวางแผนด้านผลิตภัณฑ์ -- การวางแผนด้านราคา : กลยุทธืด้านการตลาด -- กลยุทธ์ช่องทางการจำหน่าย : การวางแผนช่องทางการจัดจำหน่าย -- กลยุทธ์การบรรจุภัณฑ์ -- การวางแผนบุคลิกตราสินค้าและกลยุทธ์ตราสินค้า -- กลยุทธ์การวางแผนตำแหน่งผลิตภัณฑ์.
518 ## - DATE/TIME AND PLACE OF AN EVENT NOTE
Date/time and place of an event note 180423
590 ## - LOCAL NOTE (RLIN)
Local note โชติมา ไชยวงศ์เกียรติ. (2560). กลยุทธ์การวางแผนการตลาด. นครราชสีมา : คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การจัดการตลาด.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การตลาด.
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา.
Subordinate unit คณะวิทยาการจัดการ.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type หนังสือทั่วไป
Koha issues (borrowed), all copies 1
Holdings
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Permanent Location Current Location Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Inventory number Total Checkouts Total Renewals Full call number Barcode Checked out Date last seen Date last checked out Copy number Price effective from Koha item type
      Available for Loans สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ หนังสือทั่วไป/ชั้น 3 12/02/2019 0.00 252667 7 1 658.8 ช843ก 2560 1003185220 09/12/2021 02/12/2021 02/12/2021 1 12/02/2019 หนังสือทั่วไป