Normal view MARC view ISBD view

Second language acquisition and task-based language teaching / Mike Long.

By: Long, Mike.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Chichester, U.K. ; Malden, Mass. : Wiley Blackwell, 2015Description: 439 p.ISBN: 9780470658949.Subject(s): Language and languages -- Study and teaching | Second language acquisition -- Study and teaching | Task analysis in educationCall number: 418.0071 Lo849S 2015 Online resources: Contents
Contents:
Contents : Theory and research -- Design and implementation -- The road ahead.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Date due Barcode
หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai /  Eng หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ
General Book/5th Flr.
418.0071 Lo849S 2015 (Browse shelf) 1 Available 1000377294
หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai /  Eng หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ
General Book/5th Flr.
418.0071 Lo849S 2015 (Browse shelf) 2 Available 1000377342
Browsing สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ Shelves , Shelving location: General Book/5th Flr. Close shelf browser
418.0071 Co776 2006 Cooperative learning and second language teaching / 418.0071 Gr854O 2007 100 ideas for teaching languages/ 418.0071 Lo849S 2015 Second language acquisition and task-based language teaching / 418.0071 Lo849S 2015 Second language acquisition and task-based language teaching / 418.0071 Pe434L 2012 Languages of the World : 418.0071 Ri511C 2001 Curriculum development in language teaching / 418.0071 Se477E 2006 The experience of language teaching /

Includes bibliographical references and Index.

Contents : Theory and research -- Design and implementation -- The road ahead.

150827

2,990 Baht.

Long, Mike. (2015). Second language acquisition and task-based language teaching. Chichester, U.K. ; Malden, Mass. : Wiley Blackwell.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.