BRANDNG 4.0 / (Record no. 116972)

000 -LEADER
fixed length control field 02377nam a2200289 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field vtls000118429
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MTX
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20190802110958.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160815s2559 th a bh 000 0 tha d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9786161813703
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE]
Level of rules in bibliographic description 201608221350
Level of effort used to assign nonsubject heading access points study
Level of effort used to assign subject headings 201608221335
Level of effort used to assign classification study
Level of effort used to assign subject headings 201608181546
Level of effort used to assign classification study
Level of effort used to assign subject headings 201608161351
Level of effort used to assign classification study
-- 201608151618
-- study
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency RMU
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658.827
Item number ป3611บ 2559
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ปิยะชาติ อิศรภัทดี.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title BRANDNG 4.0 /
Statement of responsibility, etc. ปิยะชาติ อิศรภัทดี.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. กรุงเทพฯ :
Name of publisher, distributor, etc. อมรินทร์ฮาวทู อมรินทร์พริ้นติ้งแอนด์พับลิชชิ่ง,
Date of publication, distribution, etc. 2559.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 339 หน้า :
Other physical details ภาพประกอบ (สี).
505 0# - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note จุดเริ่มต้นของสิ่งที่เรียกว่า "การตลาด" -- จาก#การตลาด 3.0 สู่ยุคแห่ง "สังคมดิจิทัล" -- กลยุทธ์#การสร้างแบรนด์ 4.0 -- ทำให้แบรนด์มีชีวิต -- การดำเนินชีวิตของผู้บริโภคในสังควดิจิทัล -- การดำเนินชีวิตของผู้มีส่วนได้ส่วนเสียกับแบรนด์ในสังคมดิจิทัล -- พฤติกรรมของแบรนด์ในฐานะ "เพื่อนที่ดี" -- การประเมินคุณภาพและตรวจสุขภาพแบรนด์ -- ก้าวสู่แบรนด์ที่ยั้งยืน.
518 ## - DATE/TIME AND PLACE OF AN EVENT NOTE
Date/time and place of an event note 160815
590 ## - LOCAL NOTE (RLIN)
Local note ปิยะชาติ อิศรภัทดี. (2559). BRANDNG 4.0. กรุงเทพฯ : อมรินทร์ฮาวทู อมรินทร์พริ้นติ้งแอนด์พับลิชชิ่ง.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element เครื่องหมายการค้า.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การตลาด.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การสร้างตราผลิตภัณฑ์ (การตลาด)
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element ชื่อทางธุรกิจ.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng
Holdings
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Permanent Location Current Location Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date last checked out Copy number Price effective from Koha item type
      Available for Loans สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ หนังสือทั่วไป/ชั้น 3 2019-02-12 395.00 244146 1 658.827 ป3611บ 2559 1003177557 2019-11-28 2019-11-21 2 2019-02-12 หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng
      Available for Loans สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ หนังสือทั่วไป/ชั้น 3 2019-02-12 395.00 244145   658.827 ป3611บ 2559 1003177545 2019-02-12   1 2019-02-12 หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng