หลักการตลาด สมัยใหม่ = (Record no. 113201)

000 -LEADER
fixed length control field 02299nam a2200301 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field vtls000114545
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MTX
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20190802105410.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150617s2557 th a 001 0 tha d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9786163744289
039 #9 - LEVEL OF BIBLIOGRAPHIC CONTROL AND CODING DETAIL [OBSOLETE]
Level of rules in bibliographic description 201509170446
Level of effort used to assign nonsubject heading access points VLOAD
Level of effort used to assign subject headings 201506190845
Level of effort used to assign classification nutakun
Level of effort used to assign subject headings 201506181411
Level of effort used to assign classification worapat
Level of effort used to assign subject headings 201506170939
Level of effort used to assign classification mookda
-- 201506170841
-- mookda
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency RMU
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658.8
Item number ส442ห 2557
093 ## -
-- dept33
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name สุดาพร กุณฑลบุตร.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title หลักการตลาด สมัยใหม่ =
Remainder of title Modern principle of marketing /
Statement of responsibility, etc. สุดาพร กุณฑลบุตร.
246 31 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Modern principle of marketing
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement พิมพ์ครั้งที่ 5.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. กรุงเทพฯ :
Name of publisher, distributor, etc. โรงพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย,
Date of publication, distribution, etc. 2557.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 308 หน้า :
Other physical details ภาพประกอบ.
505 0# - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note สารบัญ : ความรู้ทั่วไปทางการตลาด -- สภาพแวดล้อมทางการตลาด -- ข้อมูลทางการตลาด -- พฤติกรรมผู้บริโภค -- การแบ่งส่วนตลาด -- ส่วนผสมทางการตลาด ผลิตภัณฑ์ -- ส่วนผสมทางการตลาด การบริหารผลิตภัณฑ์ -- การบริหารราคา -- ช่องทางการจำหน่าย - การจัดจำหน่ายและการขนส่งสินค้า -- การส่งเสริมการตลาด -- การตลาดระหว่างประเทศ.
518 ## - DATE/TIME AND PLACE OF AN EVENT NOTE
Date/time and place of an event note 150617
590 ## - LOCAL NOTE (RLIN)
Local note สุดาพร กุณฑลบุตร. (2557). หลักการตลาด สมัยใหม่. พิมพ์ครั้งที่ 5. กรุงเทพฯ : โรงพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การตลาด.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element การตลาดเพื่อการส่งออก.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng
Holdings
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Permanent Location Current Location Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Total Checkouts Total Renewals Full call number Barcode Date last seen Date last checked out Copy number Price effective from Koha item type
      Available for Loans สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ หนังสือทั่วไป/ชั้น 3 2019-02-12 289.00 14 7 658.8 ส442ห 2557 1003170296 2020-02-27 2020-02-17 2 2019-02-12 หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng
      Available for Loans สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ หนังสือทั่วไป/ชั้น 3 2019-02-12 289.00 6 3 658.8 ส442ห 2557 1003170689 2020-07-14 2020-02-12 1 2019-02-12 หนังสือทั่วไป เรื่องสั้น นวนิยาย Thai / Eng